Pagina's

zondag 25 oktober 2015

KCW: hertjes in het bos.

Voor mij de eerste keer dat ik meedeed aan KCW. Wat een geweldig concept! Omdat het voor mij herfstvakantie was, had het ook kans van slagen. Behalve op de enigste dag in de vakantie waarop ik moest werken, is het gelukt om elke dag  minimaal 1 uur achter de naaimachine te zitten! (of het patroon te tekenen of te knippen :)) Het thema disguise (vermommen/verkleden) liet ik even links liggen, maar toen we vanmorgen in het bos liepen, hadden ze toch met hun hertjes een goede vermomming in het bos :)
Voor Jinthe begon ik om van een super leuk tricootje dat ik vorig jaar al eens op de markt kocht een simpel svdhz jurkje te maken, maar dan zonder rits. Ik zag dat hier al eens voorbij komen en het is inderdaad erg makkelijk en goed te doen. Zeker voor herhaling  vatbaar.



















Ook voor Maren werd ik geïnspireerd door ander blogs. Lange tijd geleden zag ik al een leuk jurkje/trui voorbij komen gemaakt van een kussensloop met dierenprint, maar viste toen achter het net. Hoe blij was ik toen ik deze vond. Ik had er meteen een plan voor, maar duurde even voor het in elkaar zat. Ik gebruikt het patroon van madamecreatief van de overgooier, die een beetje smaller gemaakt moest worden, omdat het kussensloop niet breder was :)  Je gelooft het of niet: na een hele fotosessie was echt deze foto het beste (fototoestel = gekke bek) :) in ieder geval is de overgooier het beste te zien :)
 Gelukkig hadden we daarna een mooie wandeling in het herfstpark.



Voor ons een mooie afsluiting van een super fijne week!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten