Pagina's

donderdag 17 januari 2013

paars babykamertje


 
 
 Nu ik toch moet wachten... zucht, nog maar even het kamertje laten zien...

foamletters op canvas
 
het enigste van stof dat gekocht is :)
 





 
 










tutorial mandje
omkeerbaar mandje
 


vlaggetjes aan de kast
 
tutorial aankleedkussenhoes



muzieksterretje

lamp gemaakt door mijn moeder.
 
Lekker paars he? Helemaal zoals ik in gedachten had, het komt op de foto's niet zo goed over, maar ik ben er enorm blij mee. Nou, ik ga maar weer verder wachten...

2 opmerkingen:

  1. Erg mooi! Lief kamertje hoor!
    En wat een leuk gedichtje ;-)
    Hoe lang moet je nog wachten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Paars toch zo een mooie kleur! Mooi gedaan! Dit heb ik gemaakt ... http://pinterest.com/pin/268527196502484783/

    BeantwoordenVerwijderen