Pagina's

zondag 23 december 2012

super leuke post!


Wat werd ik deze week ontzettend blij van het bloggen. Eerst vond ik dit http://pinterest.com/pin/82964818107234391/ geweldige vestje bij http://kronovas.blogspot.nl  Nadat ik haar een mailtje had gestuurd, was zij zo geweldig om me het originele patroontje op te sturen met een lief kerstkaartje.
Hoe leuk is dat. Een van de leukste kerstkaartjes en leukste cadeautjes! Nogmaals heel erg bedankt Kronova!

Toen won ik ook nog mijn eerste give away bij  http://sakkjes.blogspot.nl/ Ik zag zomaar mijn naam staan :) En dat terwijl ik haar blog al zo'n cadeautje vond.
En zo vond ik dus deze leuke post op de mat, wat kun je daar blij van worden!! Alleen maar leuke post (kerstkaarten en het pakketje!) Nu alleen nog tot eerste kerstdag wachten, dus ligt het cadeautje braaf onder de boom... En dat is eigenlijk nog veel leuker dan meteen open maken, heel erg bedankt Wendy!


Verder iedereen heel erg bedankt voor de reacties op mijn blog, zo leuk elke keer weer en het mee mogen lezen van jullie creatieve uitspattingen! Erg inspirerend en motiverend. Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen!!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk te lezen en te zien dat het cadeautje ook echt onder de boom ligt! En je hebt er een volger bij :-) Mooie creaties allemaal!
    Lieve groetjes
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn idd mijn kerstballen! Helaas is het nu een lege kamer i.v.m. opknappen v d woonkamer! Ik wens jouw ook een hele fijne kerst!!!!

    BeantwoordenVerwijderen